Kubrabsyg45 Erkek bebek ismine bir türlü karar veremiyorum. Mirza çok beğeniyorum ama herkes tuhaf buluyor. Muhammet Ali’ istiyorum kardeşimin adı diye kimse olumlu bakmıyor. Başka da isim yok aklımda kim ne dese yok deyip duruyorum
Elifderin34 Kubrabsyg45 aynı dert bende de var isim asla beğenemiyorum içime sinmiyor bir-iki tane isim beğendim onu da herkes çok koymuş bu sene çok yaygınmış o yüzden vazgeçtim 😅 erkek bebeklerine isim koymak çok zormuş
Winner Kubrabsyg45 elini sallasan mirzaya çarpıyor o kadar çok var ki okullarda… bulursun daha sıkma canını
Kubrabsyg45 Heyecanli_gebe1 herkesin önerisi hasan Hüseyin Ömer bende klasik şeylere gitmek istemiyorum. Farklı şeylere açığım. İsimsiz kalacak değil ya belki birininkini beğenirim diye düşünüyorum artık
umena Mirza bence cok güzel havalı. Su an kimse kimseyi yadırgamaz çünkü ortalarda pamirler parslar Atıllar dolu 🤓
Kubrabsyg45 umena haha bende diyorum ama çok yargılıyorlar. Zaten kimse bana fırsat vermiyor o ayrı ama tabiki en son karar benim 😊 hatta Muhammed Mirza düşündüm başta ama iki isim de fazla geldi
bademli_puding Kubrabsyg45 benim bebişimin cinsiyeti belli değil ama benim içimden de erkek geçiyo bu yüzden sürekli erkek bebek ismi düşünüyorum erkek olursa Arel veya Karen düşünüyorum
gul1201 Kubrabsyg45 benimde içime bir türlü sinmiyordu sonra eşim Atlas ismini önerdi başta yok diyecek oldum sonra içine sindi anlamını vs araştırınca biz atlas koyuyoruz ismini. Ama ayaz, aras, ege de beğendiğim isimlerdi ama benim oğlum diyemiyordun sinmedi çok içime :)
Konepone_ Emir, Oğuz, Han, Miran, Selim bunlar beğendiğim isimlerden. Biz Oğuzhan koyacağız gibi duruyor
ZMM8888 Kubrabsyg45 eşim çocukluktan beri oğlum olursa Muhammet Ali koyucam diye niyeti varmış bnm kardeşimin ismide Muhammet Ali ona rağmen Muhammet Ali koyduk bu ismi beğeniyorsanız koyun birşey olmaz ki
Rumeyysaaanur Kubrabsyg45 başta erkek sanıyordum Atlas Ege ya da Aras Efe istiyordum kulağa hoş geliyorlar
Linaalya Ben baştan beri Poyraz istiyordum vazgeçtim. Murat istedim eşim istemedi. Rüyamda Mustafa ismini gördüm. O yüzden kendimi zorunlu hissediyorum 😅 ama ne isim olursa olsun yanına kesinlikle Ali ismini koyucam. İnşallah rabbim erkek çocuk nasip ederse tabi