gonulcelen Zarife0666 37 haftalık olduk Lierac kullandım her gün 1 kere mutlaka sürdüm ama ek olarak bioil ve Hindistan cevizi yağı da sürdüm birini sabah birini gece yatarken dönüşümlü sürdüm lierac jel olduğu için dışarıya çıkarken vs kullanıma cok daha uygun
CansuDemir Zarife0666 Kullanmadığım krem bi mustela kaldı,hala yağlarımı da sürüyorum. Afrikanın kurak arazi haritası gibiyim. Anladım ki, genç kızken ergenliğe bağlı çatlaklar olduysa ve anne tarafında gebelik çatlağı varsa, çatlama ihtimalin çok yüksek.
Neroizm Zarife0666 lierac ve bio-oil i biri sabah biri aksam olmak uzere kullaniyorum. 32+5 deyim henuz catlamadim.