BeyzAcun7 23 haftalık gebeyim. Çok nadir göbek deliği hizasında hareketleri hissediyorum. Genelde hep karın altından hareketlerini hissediyorum normal mi? Endişelenmelimiyim?
Meltemtml BeyzAcun7 bende aynı şekildeyim 23+1 olduk göbek deliğimin altına toplanıyor ayaklarıyla aşağı aşağı vuruyor detaylı ultrason da doktor bebeğin ters olduğunu söylemişti sanırım o yüzden 😔
Karakaya38 BeyzAcun7 benimde oyle ya 2 gündür özellikle daha önce yukardaydı bazen iniyor bazen cıkıyor
Asli2023 BeyzAcun7 o haftalarda benimde öyleydi şu anda 26 haftaya girmek üzereyim birkaç günden buyana bebek yukarıda göbek deliğinin üstünde hareketleri canim haftası gelince yukarı cikio bebek telaş edilecek bir durum yok
BeyzAcun7 DenizinAnnesiiiii Umarım öyledir ya. Korkutuyor bazen. 2. Ayımda kanamam olmuştu o aklıma geldikçe bu durum tedirginlik yaratıyor
sadett Bende cok asagıda hıssedıyorum Resmen özel bılgemın hemen uzerınde gibi 🥹🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Nadir göbek hizasında
BeyzAcun7 sadett Evet benim de öyle umarım normaldir ve büyüdükçe düzelir. Sürekli böyle olması biraz tedirgin ediyor
Milosee BeyzAcun7 normal canım hiç korkma 28+1 haftalığim şuanda tam gogsumun altında yanlarında arada aşağıya vuruyor tedirgin olma 🌹🌹🌹benimd eoyleydi 25 haftada bile öyle aşağıda hissediyordum
DenizinAnnesiiiii BeyzAcun7 yok yok bu dönemlerde normal hiç stres yapmayın benim de öyleydi şimdi midemin üstünde nefes aldırmıyor 😀
Milosee BeyzAcun7 çok normal canım benimde öyleydi 25 haftaya kadar bile altta hissediyordum doktor çok normal dedi şuanda bile arada aşağıya vuruyor yanlara gidiyor midemin oraya çıkıyor heryerde geziyor hiç tedirgin olma 🌹