Heyecanli_gebe1 Ben çook ağırlaştım . Yere eğilmem neredeyse artık imkansız. Çok çabuk yoruluyorum .sizde durumlar nedir
Busraah Heyecanli_gebe1 Bende 33 hafta ikiz bebiş annesiyim bu hafta bende öyleyim artık kendimi off moduna alıcam 🙈 Hemen nefesim daralıyor 🙈
Sibel_1234 Heyecanli_gebe1 bende de kalça bel ağrısı çorapları zor giyiyorum 🥰 Rabb’im yardım etsin bize
Heyecanli_gebe1 Busraah Senin daha zordur herhalde.kalan 7hafta nsl geçecek acaba .hazırlıklara da yavaştan başladım siz de başladınız mı☺️
ikizlerin_annesii Busraah ayy bende aynı durumdayım yarın 33+0 oluyoruz ama ikiz hamileliği iki kat daha yorucu neyse sağlıkla gelsin miniklerimiz şuanki bel ağrısına da sırt ağrısına da razıyım😅
Busraah Heyecanli_gebe1 ikiz gebelikte erken doğum riski olduğu için biz 28 den sonra mobilya siparişi verdik zaten 3 haftayı buldu gelmesi 31 de genel olarak herşey bitti 😊 Şimdi sürekli yatıyorum 🙈
Heyecanli_gebe1 Busraah ben yatamıyorum .temizlık yemek mecbur hepsi bana bakıyor.aılemi şu dönemde yanımda o kdr istedım kı anlatamam🥺
Heyecanli_gebe1 Busraah bnm de eşim yardımcı oluyo ama sonuçta bi yere kadar. zaten gündüz çalışıyor akşam yorgun oluyor. Yıne bana düşüyo
Busegungoor @Heyecanli_gebe1 tek böyle hisseden ben değilmişim. Hiç bişey yapasım gelmiyo. Çok ağır hissediyorum iki adım atıyorum nefes nefes kalıyorum. Gerçekten her şeyin zor gelmeye başladığı bi hafta 🫠
Heyecanli_gebe1 Busegungoor ay valla en kötüsü uykusuzluk mide ağrısı . Bi de bu hafta hastaydım dört beş serum yedim antibiyotik vs . Hayırlısıyla geleydı kızım inşallah
Busegungoor @Heyecanli_gebe1 herkes bu dönem bol bol uyu diyoda uyuyamıyoruz ki geceleri resmen haram uykular. Bu arada çok geçmiş olsun. Artık bebişte sende iyisindir inşallah 🤲🏻💜 Bide çok sancılanmaya başladım normalmiş ama gece o acıya uyanmak en fenası bazen 🤦🏼♀️