Batur-Alp1 Kızlar 37. Haftadayim Alt tarafa basınç çoğaldı adet sancısı gibi ağrılarım oluyor belimde batma hissi gibi ağrılar başladı doğumum mu yaklaşıyor sancı mi oluyor bunlar ilk gebeligim bilmiyorum o yüzden
Satiyeak Batur-Alp1 benimde 37. Haftam aynilarini bende yasiyorum. Dogum yaklasiyor evet zaten sayili gunlerimiz kaldi😂 ha geldi ha gelecek gibiyiz şuan valla
bukett1 Batur-Alp1 36. Haftayım aynı şeyler bende de var. İdrara çıkmak istiyorum. Ama hiçbir şey gelmiyor. Büyük tuvalet için gitmek istiyorum. Çok fazla ıkınma isteği geliyor. Bakalım ne olacak 😥
Batur-Alp1 bukett1 Sabredin kızlar sıkın dişinizi vermeyin canınızı sağlıkla hayırlısıyla dogurcaz inşaallah😀
elifbzdmr28 Batur-Alp1 evet canım doğum yaklaştığı için oluyo o ağrılar düzensiz ağrılar yalancı sancı oluyo zaten doğum sancısı farkediliyo düzenli oluyo zaten