Seldaapk aslihano Mine hanıma gitmedim yorum yapamıyorum ama giden arkadaşlarımdan iyi bir doktor olduğunu duydum sadece biraz suratsız diyorlar 😀
Sadelimakarna Çok sevecen bir doktor. Her gittiğimde için rahatlamış bir şekilde ayrılıyorum yanından.