Merhabalar, 6+6 günlük hamileyim. 4 aylık evliyiz. Eşimi tanıdığım günden beri çok duygusal bir adamdı. Zaten bende onun duygusal naif biri olmasına aşık oldum kabul ediyorum. Ancak hamile olduğumu öğrendikten sonra daha fazla duygusal olmaya başladı. Aşırı büyük tepkiler veriyor. Ağlıyor gözleri doluyor. Sizde biliyorsunuz hamilelikte hormonlar zaten o yönde bizimde. Eşimin ailesi fazlası ile ilgisiz insanlar babası küçük yaşta vefat etmiş ama baba sevgisi pek görmemiş. Benim ailemde tutkun iç içe insanlar. 2 abisi 1 ablası var hepsi evli. Annesi tek yaşıyor eşim evlendikten sonra. Haberi ilk onlara vermek istedim çünkü evlendiğimiz günden beri sizden sonra evlenenin çocuğu oldu diye bizi çok darladı kayınvalidem. Söyleyince de, borcunuz vardı, birtek senin kocanın mı çocuğu oldu neden tebrik edelim ki dediler. Oysa arkadaş çevremiz felan çok sevindiler mutlu oldular. Eşimin ablası aynı semtteyiz bir kez gelip bakmadı evimize, abileri ise Allaha emanet insanlar. Ama annesi nasıl olurda evladına hayırlı olsun oğlum demez aklım almıyor. Babası küçükken eşimi çok dövmüş geçen gün anlattı. Yemek boğazımdan inmedi. Yengesi kombi düğmesi kırmış eşime iftira atmış o yaptı diye. Eşimi babası almış soba teli ile dövmüş. Ben baba sevgisi görmedim ama kendi çocuğuma canımı vericem gerekirse diye ağladı. Şimdi bu hamilelik sürecinde kendi ailesinden destek görmüyor ama duygusallık için sizce bir psikoloğa gitmeli mi? Eşime nasıl yaklaşmam gerekir sizce? Ultrasona gittik maskenin içine içine ağlıyor dayanamıyorum haline