Tugbaa135 Haftamda perinatolojide bebeğime yaygın kistik higroma tanısı kondu. Tüm vücudunda ödem vardı. 1. Hafta sonra ödem geçti ama risk devam ediyor dedi doktorum. Bu hafta amniyosenteze gideceğim. Bu durumla karşılaşanlar var mı. Morale çok ihtiyacım var
Solders Tugbaa135 Geçmiş olsun benimde bebeğime iki gün önce kistik higroma teşhisi konuldu çok kötüyuz psikolojimiz bozuldu sizin bebeğiniz sağlıklı doğdumu acaba