afroditt Hilalbeby canım o gebelik durumuna göre değişir belki hiç bulantın olmaz belki yarın başlar benim 30. Haftaya kadar nadir oldu 30 dan sonra bulanti başladı 32 de doğurdum zaten
Ela4810 Hilalbeby 35+4 teyim. Bir kere midem bulanmadı, aşermedim yada bişeyden tiksinmedim. İlk gebeliğim, çok şükür bunları yaşamadım. Yaşayan arkadaşlarım var kusmaktan hastanelik oldular, serumla kendilerine geliyorlardı. Umarım sende yaşamazsın