14 haftalığız. İkinci gebeliğim ama unuttum galiba bilmiyorum yada böyle değildim ilkinde. Aşırı halsizim yorgunum akşam 11 gbi yatıyorum 7.30 da kalkıyorum ama isyan ede ede üzerimi bile giyerken oturduğum yerde zorlanarak. Halsizlikten her yerim ağrıyor gbi. Doğal çözümü olan var mı nedir benm bu sorunum