zehracinar Ugurlugizem ben ilk yaptığımda 0.49 du yani negatifti aradan 1 hafta geçti bugün tekrar baktırdım 1216 çıktı 😊❣
Gucluoya silakabadayi canım kesin sonuç için adetinin 3 7 gün gecdikten sonra. Benim 7. Günde 100 çıkmıştı🙂 ondan önce kanda bile gözükmüyordu. 2 günde bir de ikiye katlanması gerek.
mom44 silakabadayi ben adetten 2 gün önce yaptırdım 58 çıktı daha sora 3 gün arayla baktı doktorum yükselmişti inşAllah srnn de yükselir canım 🙏
silakabadayi mom44 inşallah 🙏🏼☺ Biran önce günler geçsin diye bakıyorum farklı hissediyorum kendimi ☺
Ugurlugizem Şükürler olsun yükselmış yıl bası aksamı ögrendım ben hamıle kaldıgımı reglı dönemımden 1 gün gecmıstı 39,21 cıktı bu gün tekrar yaptırdım 3 gün arayla 270 dedi doktor ama daha ultrosondan görünmüyor ☺
Kbra48 Benimde 29 Aralık’ta 105 çıktı 31 Aralık’ta 326 2 şubatta 668🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Ama ultrasonda göremedik
zehracinar Ugurlugizem daha gitmedim ilk hamileliğimde çok acele edip her hafta gittim çok üstüne düştüm diye hep stres yaptım kalbi durdu bunda tam 6 haftalık olunca gidicem stres yapmamak için 😇bide adıyaman da doktorlara sıra bulmak imkansız 🤦🏼♀️O yüzden anca ayın 12sine alabildim 😊
Ugurlugizem Aslında en güzelini yapıyosunuz ben bu gün tahlılımı alana kadar kalp carpintisindam duramadım ister istemez cok streste gordım ultrosonda görmeyınce biraz korktum 😐
Busucan Ugurlugizem Hayırlı olsun rabbim kucagınıza almayı nasip etsin insallah 🙏🏼 2 günde bir en az iki katına cıktıgını hesaplayın 3500 civarına geldiğinde karından keseyi görebilirsiniz henüz cok erken canınızı sıkmayın ☺
Dilaracls Kizlar merhaba ben dun doktora gittim beta hcg tahlilim 603 cikti yarin yine gidicem 2 gun gecmis oluyor 1000 ustu olunca bakicam dedi doktor sizce kac olur