Burcu1997 Yarın sağlık ocağından çağırdılar kızlar tetanoz aşısı için kan da alıcaklar galiba aç gideyim değilmi
Syd53 Burcu1997 kan alacakları için aç gitmeniz de gerekiyor bana her seferinde aç ve biraz idrarın sıkışmış olarak gel dedi doktor
Mom-babyyy Burcu1997 bana aç gelsen daha iyi olur kan alacağım için demişti hemşire bende ac karnına sabah erkenden gitmiştim
Babyy07 Burcu1997 sabah gittim kan verdim ac karna , aşı içinde kahvaltini yao gel dedi bana ebe belki baş donmesi yapabilir tok ol dedi yani
Tuba11 Burcu1997 ben her gittiğimde sabah aç karnına gidiyorum açlık şekerine falan da baktıkları için. Bence aç gidin ne olur ne olmaz.