Yagmurrr_ olsun mama kötü bişey değil yani mama karşıtlarını vs genel anlamda anlamıyorum vermen gerekiyorsa ver çevrende bişey diyen olursa takma hiç . Süt için de bol yeşillik tüket bol en önemlisi su iç sut yapan en iyi şey su aç kalma hem senin direncin düşer o şekilde insallah cabucak toplar 😊