Minigim98 Adana başkentte doğum yapanlar memnun kaldinizmi ve doğum ücretini bilen varmı kızlar aranizda
Bebegim0101 Minigim98 aradigim soru🤣 bende baskente gidiyorum daha 3 ayligim ama ben baskentin dogumunu sevmiyorum.Ziyaretciler kafasina gore giremiyor sadece gorus saatlerinde girebiliyorlar.Devlet hasyanesi gibi kurallari.Ama yinede merak ediyorum ucreti
Minigim98 Bebegim0101 bende hiç ziyaretçi almıyorlar diye biliyordum canım görüş saatinde alıyorsa yine iyi doktorun kim senin
DenizinAnnesiiiii Bebegim0101 ben de başkente gidiyorum açıkçası bu kuralı çok sevdim çünkü akrabam doğum yaptğında oda ana baba günüydü küçücük odada 20 kişi. Koronası bilmem neyi var rahat emziremiyorsun falan. Herkesin gelememesi güzel geldi bana 😀
Bebegim0101 Minigim98 tayfun çok cnm.Suan bilmiyorum ziyaretci aliyorlarmi ama eskiden sliyorlardi oda sadece ziyaret saatinde
Minigim98 DenizinAnnesiiiii aynen bir taraftan katılıyorum sana canım rahat etme konusunda çok kalabalik oluyor . Peki doğum ücretini biliyormusun
DenizinAnnesiiiii Minigim98 en son 4700 diye duymuştum ama sürekli zam geliyor şu an aynı mıdır bilmiyorum. Sizin doktorunuz kim
DenizinAnnesiiiii Minigim98 onun da adını duymuştum ama internette hiç bilgi bulamadım😀 Songül hanım ayrılınca Selçuk beye geçtim ben de