Minigim38 Kızlar pazartesi günü sezaryan ile doğumum oldu çok şükür yeni yeni sütüm geliyor. Göğüs ucunda 7 8 tane delik olurmuş sağım falan yaptığınızda fışkırırmış bilginiz var mı??
Zeyzey_12 Minigim38 benim bi göğsümde tek bi göğsümde 3 delik vardı. 7-8 delik falan duymadım hiç. İlk zamanlar 3 delikli olandan içerken tıkanırdı bebeğim ama şimdi büyüdüğü için emebiliyor
Kleopatra- Minigim38 7 8 tane delik olması imkansız. Kim dediyse sallamış. Benim iki göğsümde de 3 delik var. Kaç olması önemli değil, süt geliyorsa bir sorun yoktur.
Zeyzey_12 Minigim38 -Göğüslerinizin emzirmeden önceki doluluğundan. Bebeğinizin çişli bez sayısından. Emerken yutkunma şeklinden. göğsünüzü sıktığınızda gelen süt miktarından ne kadar sütünüz var anlayabilirsiniz. ❤️