elmaliturtam kiiiii çok iyi biri olsa da hayat bu ne zaman ne olucağı belli olmaz Allah korusun ufacık birşeye bakar bazen çok basit dediğimiz kazalar nelere yol açıyor insanların hayatları bitiyor Allah korusun… Kimse kimseyi fiziken hor görmeye, aşağılamaya hakkı yok. Tövbe haşa bizi yaratan Allah çevre etkenlerden dolayı vücudumuz şekil değiştirebilir bunun kadar normal birşey yok hayatımıza sağlıkla devam edebildiğimiz güne bin şükür kolumuz ayağımız tutuyor görüyoruz duyuyoruz ihtiyaçlarımızı sağlayabiliyoruz. Allah herkesin karşısına hayırlı vicdanlı merhametli insanlar çıkartsın sadece eş demiyorum tüüm insanları bu şekilde çıkartsın karşımıza..
Bayan da yazdığın da çok haklı malesef saygı sevgi duyulmaz bu saatten sonra duyan da mutlaka ki bahane uyduruyordur çocuğum için şunun için vs ama bugün unutursunuz bir kaç ay sonra başka birşey der tekrar kırılırsınız dost acı söylermiş. Allah hakkınızda hayırlısını etsin, hepimizin