Ben anestezi teknikeriyim eğer çok panik atak iseniz ağrı eşiğiniz düşükse genel anestezi olun çünkü epiduralde ve spiral anestezide bebeğin çıkarılması için yapılan baskı ve çekiştirmeleri hissederseniz dişiniz çekilirken mesela ağrı yok ama dokunmaları çekmeleri hissediyorsunuz bu durumda da kendinizi kötü hissedebilirsiniz ama genelde epidural yapıp hastanın mental durumuna göre hafif bir uyutma işlemi yapılabiliyor çok zorda kalırsanız. bana kalırsa epidural tercih edin derim bebeğinizin doğumuna şahit olmak çok güzel olacaktır kendinizi kötü hissederseniz de destekleyeceklerdir eminim 😊