gizemkarla zaten hastanede olduğum 2 gün depend kullandım. Ondan sonra da hamilelik boyunca kullandığım hamilelik külotlarini kullanmaya devam ettim e bebek de satılan bu yüksek bel olanlardan. Hem dikişe gelmediği için cok rahat oluyor. Benim kanamam öyle çok olmadığı için depend çok kullanmadım. Normal regl olduğumuz da kullandığımız gece boy olanlardan benim için yeterli oldu