Kubra9696 https://resimyukle.io/r/aJzJiCDQnm 2 gün adetim gecikti aşılama ve çatlatma iğnesi oldum bu ay
Haticeanneeeee Kubra9696 canım gözün aydın hamilesin 2 gün sonra tekrar ver yükselişi takip et bana da dua et bı ay çatlatma iğnesi oldum ama olmadı bidaki ay bidaha deniycem
Semali1 Şuan olan değere göre var gibi görünüyor canım benim 2 günde bir kan vererek artışı takip et. 2 katı artması lazım 2 günde bir. İnşallah vardır da Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip eder
Kubra9696 Haticeanneeeee Çok teşekkür ederim Allah sanada nasip etsin nasipten öte yol yoktur çok cabaladım sabrettim şuan yükselirmi diye korkularım var. Rabbim evlat hasretiyle yanıp tutuşanlara hayırlı evlatlar nasip etsin inş tez zamanda hayırlısıyla sanada nasip etsin canım benim🙏🏻