Birumuttur Devlet kurumunda çalışıyorum. 32 den sonra çalışabilir almıştım . bu hafta içi 36 haftalık olacağım 36 da ayrılmak istiyorum rapor mu almam lazım direkt özlük ten ayrılış yapabiliyor muyum
Demirssmomm Birumuttur 36da olsa 37de olsa rapor almanız gerek. Bizim kurum istiyor. Neye göre 37 olduğunu bilcez diyebilirler 🙋🏼♀️
Sule9191 Birumuttur 1 hafta kalıyor sağlık ocağında ki aile hekimi ile görüşüp 1 hafta istirahat raporu alabilirsiniz böylelikle çalışabilir raporunuz da bozulmamış olur
Kdrbzdglrm 37+0 de ayrılırsanız tekrar rapora gerek yok ama öncesinde ayrılacak olursanız Doktor’un çalışamaza çevirmesi gerek diye biliyorum
Kdrbzdglrm Demirssmomm bana verilen raporda detaylı olarak yazıyordu.beklenen doğum tarihi ve ayın 2 sinde çalışamaz yazıyordu yarın tekrar personele sorayım bari bişey yapmam gerekiyor mu diye
Birumuttur Kdrbzdglrm bende ki rapor da da ayrılmam gereken tarih ve doğum tarihi yazıyordu . Doktordan normal istirahat raporu mu almam lazım
Elaeyl Sule9191 çalışamaz raporu bozulmasa da aldığı rapor süresini dogum sonrasına aktaramayacak değil mi
Sule9191 Elaeyl eğer raporu bozmazsa aktarabilecek 32 den 37 ya kadar 5 haftalık süre doğum sonrasına aktarılacak ama 36. Haftada raporu bozarsa o çalıştığı 4 hafta aktarılmıyor sanırım o nedenle çalışabilir raporunu bozmadan 5 günlük istirahat raporu alırsa işine yarayacak
Elaeyl Sule9191 çalışabilir raporu alinca rapor veya yıllık izin kullansan dahi dogumdan sonrasina aktaramiyorsun diye biliyordum fiili çalışma günü dikkate alınıyor diye okumuştum
Sule9191 Elaeyl yani bizde şöyle oluyor ben 32. Haftada aldım çalışabilir raporu 37. Haftaya kadar çalışıcam 37. Haftadan sonra devlet zorunlu olarak çıkartıyor izine zaten o arada ki çalıştığım 5 hafta doğum sonrasına eklenecek
Elaeyl Sule9191 işte 32 ile 37 arasında rapor veya yıllık izin alırsan aldığın süreyi dogum sonrasına aktaramiyosun galiba
Esss01 Ben de bir devlet kurumunda öğretmenim bildiğim kadarıyla 32 den sonra çalışabilir raporu alınırsa mesela 35 te bıraktım diyelim yine 16 hafta iznim olacak.Sizin izin aktarmadan kastınız nedir acaba