123xyz ben de aynı durumdayım 37+1im. Bugün doktor dedi ki, kafanın büyüklüğü korkutmasın rahimin yapısı esnekliği bi de benek kafasının o bılgıldak kısmı puzzle gibi doğumda geçiyor birbirine. Hani direkt sezeryan demek değil büyük kafa dedi. Beni de o rahatlattı, normal olsa daha iyi diye düşünüyorum ama sezeryan olursa da sorun değil kafasındayım.