İlk doğumumda sezeryan sırasında panik atak gelince bebeyi çıkarır çıkarmaz beni bayılttılar. Kendime geldiğimde odadaydım herşey bitmişti. Bu hamileliğimde yine panik atak tutmaz inşaAllah doğumda. Ama tutarsa sakinleştirici isticem tamamen bayılmak istemiyorum. Ayılması çok zor