mavilibisey Bir bebişim var. Konuya çok uzak değilim. Daha önce bu şekilde hiç silik çıkmamıştı. Adetim 2 gün gecikti. Acaba ben mi yanlış görüyorum bir bakar mısınız?
mavilibisey Nurrrr90 Esrauysal Gul1gul Minisininannesi 1erkekkannesiiii peki şey, ben 10 gündür idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum. acaba bu yanıltır mı testi? tabi ki yarın sabah da yapıp kan testi vermeyi düşünüyorum ama size de danışmak istedim. plansız bile olsa heyecanlanıyormuş çünkü insan :)
Uhuvvet Çok yeni olduğu için silik çıkmış olabilir. Var gibi ama yine de en kısa zamanda kan testi verin bence :)
Minisininannesi Var biz biraz önce aile dostumuzda aynısını yaşadık ve gebelik yeni kandan geliyoruz şimdi 174 çıktı beta hadi hayırlı olsun ❤️❤️
Gul1gul mavilibisey mavilibisey enfeksiyon etkilemez çünkü bende de var enfeksiyon ama hem idrarda hemde kanda çıktı gebelik
1erkekkannesiiii mavilibisey etkilemez canım merak etme gebelik vardır sen bide kan ver de bakalım ne çıkacak 🤗🤗