ulkuakkoc 9+4 günlük hamileyim. 1 saattir falan sol kasığımda batma şeklinde ağrı var. Ağır iş de yapmadım. Korktum biraz. Bu durumu yaşayan var mı?
Lilyumfokimum ulkuakkoc korkma canım zaman zaman herkesde oluyor. Benim ilk gebeliğimde çok oluyordu bu kez pek yaşamadım derken bugün mesela sol tarafımda batma var sabahtan beri bende 10+2’yim. Doktorum ağrılar batmalar normal diyor.
Esrauysal ulkuakkoc normal kuzum 12.hafta ya Kadar yaşadım 12.Haftada şiddetli yaşamistım bundan sonra olur ara ara ağrıların
Esrauysal ulkuakkoc iki gün boyunca şiddetli sürdü gidip sormustum e bazı şeyler olacak artık kuzum bebiş var yani içimizde yinede bişey olduğunda yaz öğren olur ben hamileyim deme bazı şeyler olmayı veriyor 😂
ulkuakkoc Esrauysal bi anda olan bişey olduğu için korktum. Önceki günlerde bişey yoktu. Sabah bişey yoktu. E bi an da olunca haliyle telaşlandım biraz