Merhaba. En son 10 Temmuz’da regl oldum 19 Temmuz’da reglm bitti. 31 Ağustos’ta kan testi yaptırdım ve %90-95 4 haftalık hamile olduğumu söyledi doktor. Özel ve devlet’e gidiyorum ultrason cihazları bir olmadığı için haftasını söylerken arada fark oluyor. Son regl tarihinden hesaplamak gerektiğini söylüyor herkes öyleyse 16 haftalık hamileyim ama karnım çok az çıkmış. Yani şuan kaç haftalık olduğum hakkında kesin bir bilgim yok neye göre hesaplayacağım? Sizce kaç haftalığım?