Kızlar Pokos hastasıyım 3 ay önce kürtaj oldum kürtajdan sonra ıkı adet gordum 3 adetimde leke geldi sadece kan verdim negatif doktor yasmın verdi sökülmesi için ama gecikmenin 13 günü peçeteye yumurta akı gibi uzayan bi akıntı geldi hamile kalmış olabilrmiyim tedirginim ilac kullanıyorum die yaşayan var mı aranzda ?