lavanta35 Kızlar sezeryandan sonra ağda lazer falan uzun süre yapılmıyormuş jilet de ben sevmiyorum her gün yapamam yani başka çözüm yolu bulan var mı
Halime90 lavanta35 doğuma yakın temzliğimi yapmışdım . O bana 1 ay yetti . 1 ay snrada ağda yaptm tekrar . Bir sorun yaşamadım
lavanta35 Halime90 suscarparimm ben de 18 gün önce doğum yaptım ama ağdadan çok korkuyorum sanki ağda yapsam dikişler açılacak gibi. Lazer konusunda bilginiz var mı bazıları 6 ay sonra yapılması lazım yazmış
suscarparimm lavanta35 Lazere 3. Aydan sonra gidebilirsiniz ağdada korkmayın gerçekten hiç birşey olmuyor
Halime90 lavanta35 lazer konusun da bilgim yok ☺️ Ağdadan korkmayın ama ben yapmışdım bir sorun olmadı .