ilayda_8 Şiddetli bel ve kasık ağrısı yaşayan oldumu 21 haftalık hamileyim aşırı yorgun bitkin hissediyorum belim kasıklarım çok ağrıyor
gbdl2023 ilayda_8 21+1 iz iki gündür benimde bel agrim var rahim büyüyor normal diye düşünüyorum dediğiniz gibi akşamları oluyor çoğunlukla benim de
sineminiiiz 17 haftalığım ama özellikle akşamları belimi yerinden söküp atasım geliyor öyle bi ağrı ama çözümü yok :(
ilayda_8 gbdl2023 ilk başlarda şüphelendim ama hareketlerini hissettiğim için içimi rahatlatmaya çalışıyordum sizde böyle diyince içim rahatladı teşekkür ederim