Gullcha Ben şimdi sana anlatsam da kafan karışmış olacak kafanı karıştırmamak için sana kısa yönden çare söyledim. Gebelik ve regl belirtisi aynıdır birbirine çok ama çok benzer yani misal diyeyim sana bazı kadınların göğüsleri şişer regl dönemine girince mide bulantısı yaşar yani bunlar gebelikte olanda belirtiler. Bu durumların ayrıca bir yanı psikolojik de olabiliyor bende zamanın da senin gibi hamile miyim diye düşünüp öyle davranıyordum bu bir psikolojik septom gibi düşün. Bir kadın regli hemen bitti test yapayım hamile olur muyum diye bir şey yok reglin biter ve çocuk yapmak istemişsen o durumu yumurtlama zamanı eşin ile düşünmüşsen çok özele girmeden evet Reglin bitince 1 hafta sonra test yapabilirsin ama bebek oluşsun bakayım edeyim diyorsan 10 gün sonra da gidip hastaneye kan verebilirsin ve bu durumu 1 2 saat sonra öğrenebilirsin. Boşuna stres yapıp olacağı varsa da önüne geçme. Umarım açıklayacı bir anlatım olmuştur. Rabbim inşallah hayırlı bir zaman da nasip eder sana 😊💕❣