segah06 Kızlar dünden beri sulu ishalim var. Doktorum 26 haftalık hamileyim diye ilaç vermiyor. Bugün izotonik serum takviyesi yaptılar. Ama geçmiyor. Denemediğim yöntem, yol kalmadı. Akıl verin lütfen. Aynılarını yaşayan oldu mu aranızda?
durumom2022 segah06 granül kahvenin üzerine limon sıkın 1 tatlı kaşığı yapsanız yeter ben öyle geçirdim 3 öğün yaptım
Sibelcnr segah06 bende 2 gun once oyle oldum bildigin su gibiydi muz haslanmis patates yedim birde probiyotikli yogurt aldim yedim ertesi gune hic kalmadi deneyebilirsin
segah06 durumom2022 aa ben onun türk kahvesi versiyonunu denemiştim. Bide bunu deneyeyim o zaman. Çok teşekkür ederim canım
segah06 Sibelcnr valla dün patates, yogurt, muz vs yedim gecmedi. Probiyotikli yogurt alayim da bide onu deneyeyim canım. Cok tesekkür ederim. Herhangi bi ilac kullandin mi ishal icin?
Sibelcnr segah06 yok kullanmadim sabahtan aksama surdu ama bildigin su gibi acilden serum takildi doktorum bol su ic dedi sen ye bide bol su ic cok zor biliyorum ama geciyo benm elim ayagim buz gibi oldu sicak su torbasi koydun ayaklarima cok gecmis olsun inşallah hemen gecer