Kızlar merhaba ben normalde 9 haftalık gebeyim doktora gittiğimde bana monal gebelik olduğunu söyledi ve araştırmaya git hemen dedi bnde araştırmaya gittim orası da böyle bişey olmadığını söyledi kan testi yaptılar herşey normal kese 6 haftalık gözüküyo dedi 6 haftalıkken kalp atışı olmaz dedi 1 hafta snra gel dedi bnde onlara ben 9 hafta olmam gerekiyor dedim doktor geç döllenme olabilir dedi kafam çok karışık başına böyle bişey gelen var mı yada bi yerde duyan