baby3_ midedeki gaz oluyormuş kuzum ben 15+4 deyim basindan beri midede gaz şişkinlik kabızlık sürekli yaşadım sonuna kadar da oluyormuş şey okumuştum hormonlardan dolayı metabolizma yavaşlıyormus belki ondan da olur çünkü ben başından beri yaşıyorum Allah kolaylık versin sağlıkla hayırla kucaklarimiza alalım da hayırlısıyla insanın gözüne gelmiyor görünce düşününce ❤️