Asdas123123 Merhaba kızlar şuan 36+3 olduk ve bebek sürekli yukarda duruyor göğüs altında hep karnıma pek inmiyor. Sebebi nedir bilen var mı? Bide mide bulantısı başladı acaba nedendir?
Alley06 Asdas123123 benimde hep öyle ve çok hareketli oturamıyorum üst karnıma toplanıyo sertlesiyo falan