Gzm012 Kızlar ben 37 haftalık gebeyim doktora göre gelişim geriliginden 35 haftaligiz ama 3 gündür geçmeyen sırt ağrısı yaşıyorum benim gibi olan varmı?
Htc3866 Gzm012 bende burada bekleyeyim 29.haftaya yeni geldim birkaç gunidr sırt ağrısı başladı endişe etmeli miyim nedendir ki bilemedim
Melissadamla Gzm012 2. Hamileliğim ilk hamileliğimden beri sırt ağırısı çekiyorum malesef ki geçmedi 2.5 yıl oldu 2. Hamileliğimden öncede ağrıyordu şuanda da ağrıyor Allah acil şifa versin hepimize
_edakrsu22 Dilkup ağrılarım geçti o aralar çok yorulmuştum ondan ağrıyordu yorgun olmayınca sırt ağrım olmuyor doktorum normal diyor birşey onermedi