Karabiberimm 1 buçuk sene kullandım hiç bir sorun yaşamadım . Doğumuma iki ay kaldı bu kızımda da kullancam nasip olursa . Tam açılmazsa tabi ki kapanır . Kurulum tam olunca kapanması imkansız . Mağaza çalıştığm içinde biliyorum kurulumu yapardık , satış yaparken müşteriye gösterip anlatırdk .