Kızlarrr eşim iş görüşmesinde olduğu için şehir dışında bende annemlere geldim biraz yürüyüşe çıktım temiz hava alayım derken 2 kere yere düştüm, eşim olmadığı için hastaneye de gidemiyorum babamlarında arabası yok ve buralara hastane çok uzak ne yapicam bilmiyorum,ağrı kanama vs yok ama gene de çok kötüyüm birşey olursa 😭