Merhaba ben 10 haftalık gebeyim karaciğer enzi lerim yüksek çıktı 2 haftade belli bir aralıkla değerler yükseldi .
Dahiliye doktoru tanı koyamadığı için gastroentoloji doktoruna gittim
Doktor herhangi bir şikayetim var mı diye sordu hayır dedi ve benden ASMA -ANA- AKLM - AM2A testleri istedi sonuçları bekliyoruz benim gibi olan gebe arkadaşımız var mı