yanealakanealakaa
2 adet 5′li hastane çıkışı aldım
Zıbın (0-3, 3-6 uzun kol, sıfır kol, yarım kol)
Tulum (0-3 ay 2,3 yeterli)
Alt üst takım. (3,4 tane alınmalı bence)
Battaniye, muslin örtü, kundak için pazen diktirmişti annem
Çorap,eldiven, bere
Ağız mendili (3′adet 10′lu )
Alt açma örtüsü
Burun aspiratörü
Emzik, biberon, çay kaşığı ( hastanede belki mama verebilirler)
Islak mendil,bez
Tırnak bakım seti, ateş ölçer, tarak
Küvet ve file seti, şampuan,bebek deterjanı
Puset, ana kucağı, beşik
Hepsini aldım ve kullanıyorum keşke almasaydım dediğim hiç bir şey yok şuan
Geçen sene Mart ayında bile kar yağmıştı bu kışta yağarsa yelek, patik kapşonlu hırka vs kışlık bir kaç bir şey alın derim