Merhaba 32+0 oldum herkeste olduğu gibi ara kasılmalarım oluyor düzenli olmadığı için çok önemli olmadığını biliyorum birkaç gündür fazla yordum kendimi bu sabah mukoza (yumurta akı kıvamında) akıntım oldu kanlı yada kahverengi değildi bu şekilde de nişan gelir mi? Lütfen yaşayan anneler birşey söyleyin doğum korkum var herkes gibi ama bebeğimin hiçbirşeyi hazır değil aklıma direk bu geldi sizce telaşlanmalı mıyım ? 🥺