Youngmom8 belki de normal davranmaya çalışıyorlardır,herkesin başetme şekli birbirinden farklı ama belki de sürekli yas ve acı içinde yaşamanızı istemedikleri sen normal davranıyorlardır. Konu ile ilgisi yok ama yıllar önce ben bir kayıp yaşadığımda (çocuk kaybı değil, erkek arkadaş kaybı diyelim) arkadaşlarım beni her gün dışarı çıkarmışlardı sırayla, hiç evde kalmamıştı rsmen, deli gibi gezmiş, gülmüş, bambaşka şeylerden bahsetmiştik. Ama nihayetinde ondğşünce orada duruyordu ama onlar kendilerince bana iyi geliyorlardı i, gelmişlerdi de
. Belki böyledir.. bilemedim.. tahmin benimki.. kaybınız için üzüldüm bu arada.. bğyğk sabır dilerim