Merhaba kızlar ben iki gündür şiddetli bir kasık ağrısı çekiyorum en çokta sol kasığım artık bazı ağrılarda ayağa kalkamaz hale geliyorum, normalde fazla lavaboya giden biri değilim bir kaç günden beri sıkça lavaboya gidiyorum dünde biraz mide bulantısı oldu, bel ağrısı ve göğüs ağrısı vs. acaba bunlar belirti mi veya gebelik varmıdır bilgisi ve tecrübesi olan yazabilir mi
Adetime 3 gün var
Belirtiyse sizce ne zaman test yapmalıyım?