uraz_ve_annesi- Momm7 eğer düzenli bir şekilde hissediyorsan normal değil ama zaten düzensizse normal
Busbusu O haftalarda bn post açmıştım çok heraketliydi birden azalmaya başladı 1 hafta öle bekledim snra doktora gttim poposunu dönmüş o yuzdn az hissediyosn dedi şuan 27+4 düzeldi