Kızlar dün 1 haftadır adet sancısı gibi sancılarım olduğu için hastaneye gittim ve alttan muane ettiler bi anda 3 santim açılman var dıştan dedi sonra baya 3 kere nst bağlandım git eve yürü sıcak duş al tekrar gel dediler tekrar gittim nst sancım fazla yok dediler 3 santimle eve gönderdiler sabah gene gel dediler gitttim 11 de tekrar 3 4 dedi eve gönderdi ağrın fazla olursa gel dedi ben şimdi ağrım olmadan açılmam
olduğunu anlayamam peki açılma olması için neler yapabilirim ağrım adet sancısı gibi şuan napabilirim?