Cansu99 Kızlar 6 haftalık hamileyim ve düşük riskim var normalde hep genital için ağdaya giderim şimdide devam etsem bi sorun olurmu acaba siz bu süreçte neler yapıyosunuz benim gibi düşük riski olupta hala ağdaya devam eden varmı yanıtlarınızı bekliyorum hanımlarr 😍🌸
Meryyil Cansu99 Doktoruma sormadım ama ,bı gebelik sayfasında ağda son aylarda erken doğum riskine sebeb olabilir diye okumuştum gecenlerde ,bence riske atmayın doğumdan sonra agdaya devam edersiniz ben öyle yapicam
2022bebeki Cansu99 İlk 3 ay riskliydim doktorum da yasakladı zaten yürümem yasakti mecburen ilk defa jilet kullandim. Riskiniz varsa tehlikeye atmayin derim. 15 haftalikken yaptırdım ilk
tecrubesizanneadayi12 Cansu99 canım ağdada kendini nasıl hissediyorsun ondanda kaynaklı Benim karnım az bişey büyümeye başladı bende dedimki gideyim ağdaya hiç değilse geç çıkar az çıkar uğraşmam jilet çabuk çıkarıyor diye 13 haftalıktım gittiğimde gitmez olaydım kuaförün eli o kadar çok sertti ki anlatamam çok fazla kasıldım çok çok kötüydü sonrada zaten iki hafta genital bölgemde mor mor gezdim allahın cezası kadın çamaşırım deyince bile acıyordu canım tövbe ettim sonrada😄çok kasmıştım kendini anlayacağın Ama sen düzenli gidiyorsan alışkınsındır herhalde
SemaArin Cansu99 BENİMDE 3 AY RİSKİM VARDİ AMA GİTTİM ÇOK ŞÜKÜR BİSEY OLMADİ DAHA ÖNCEDE GİTTİGİN İÇİN SORUN OLMUYOR
Cansu99 Meryyil canım erken doğumu bilememde benim düşük riskim var işte ama bir kere jilet yaparsam daha asla ağdaya dönemem çünkü aşırı acıyo jiletten sonra çok çok zor dayandım bayılcaktım az daha
asraca Son ayda yaptırdım doğuma giderken vs kasılma ve kan sulandırıcı gibi etkenlerden kıl kökü kanamaları oluyor ama sorun olmadı
Cansu99 asraca bende kan sulandırıcı kullanıyorum benim gerçi normalde de kanıyodu şimdi dahamı fazla kanar yani bi sorun olurmu
Cansu99 2022bebeki anladım canım ama ben jilet yaparsam daha ağdaya dönemem çünkü cidden aşırı acıyo ve kanıyo bidaha onun acısını çekmek asla istemem. Bende sorucam doktora ama sizin doktorunuz ne demişti ağda neden tetikliyomuş ki düşüğü acaba
gunesss06 Hamilelik sürem boyunca yaptım ve yaptırdım son 20 deyim belki bir kez daha yaptırırım bir sıkıntı olmadı
Cansu99 gunesss06 evet normalde bi sıkıntısı olmuyo hamilelikte ama benim düşük riskim olduğu için kafama takıldı sizinde varmıydı acaba
Cansu99 tecrubesizanneadayi12 evet canım ben çook uzun yıllardır gidiyorum aslında ağda gerçekten çok kolaylık ama iyi bi kuaför bulucaksın mesela ben arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine gitmiştim kadının eli çok hafif sadece biraz hızlı alıyor okadar ben önceden acı hissetmezdim pek ama bu aralar kaşımı bıyığımı alırken bile aşırı acıyo sanırım hormonlardan 😂 bu arada seninde düşük riskin varmıydı yaptırırken bende korkuyorum işte kasılırsam diye ve düşüğü tetiklerse diye bi yandanda asla jilet istemiyorum eğer ona dönersem daha tövbe ağdaya dönemem 🤭 ilk aldırışım zaten çok fenaydı hık diyip gidicektim az daha 🥲😂
2022bebeki Cansu99 Düşük riskim olduğu için ilk 3 ay tetikliyor dedi ve ben bıraktım. Sizden farkım yoktu inanin ilkinde çok canim acıdı ama sonra alistim tercih sizin🤗
Cansu99 2022bebeki valla çok kararsız kaldım ne yapsam bilmiyorum kafam karıştı iyice ama benim tenim aşırı hassas bebek teninden farkı yok normalde bile hamile kalmadna önce aldırıken çok kanıyo şişiyo morarıyo hele bide jiletten sonra yapsam şakır şakır kanar zatsn kan sulandırıcı kullanıyorum 🥺🥺
tecrubesizanneadayi12 Cansu99 yok csnım benim düşük riskim yoktu ama ona rağmen ben çok kasıldım karnım ağrıdı ve kasıklarımda ağrıdı çok korktum o yüzden Kadının elini felan tırnakladım yok yinede bana mısın demedi durmadı hızlı hızlı yaptı 😄
2022bebeki Cansu99 Ben de kan sulandırıcı kullanıyorum sizin gibi. Doktorunuzla da konuşup nasıl içinize siniyorsa öyle yapin 🤗