Ya kızlar benim dişim kanal tedavili dolguluydu dolgusu düştü doğuma 39 haftalık hamileyim tekrar dolgu yapılır mı kanal tedavi gerekmiyor çünkü zaten diş oyuk yemek yiyemiyorum konuşamıyorum ağrıdan doğuma da az kaldı sizce müdahale edilir mi yaşayan var mı