kbra19 ben de kendimi bildim bileli enfeksiyon var bende. Bekarken de sürekli olurdum doktor artık şaşırırdı. Hamileliğimin ilk zamanlarında olmadı ama ara ara oluyor, kendiliğinden de geçiyor. Bol su içmelisin doğal yollarla atlatmaya çalış bebeğe zarar verebilmesi için çok ilerlemesi lazım diye biliyorum, o yüzden bir şey olmaz su iç bolca