bendiyebiriii
Medicanaya gidiyorum şu an için doğum 9,500 müş ama tabi daha 6 ayım var o zamana kdr sürekli zam gelir kesin..
Sağlık sigortasını ben araştırdım hamilelik öncesi yaptırmak daha avantajlı , hamileyken sampo japon sigorta yapıyor 9 muayene artı doğum 13,500 istediler tahlillerin hic biri dahil degl sadece %20 indirim uygulanıyor o kdr .. Bana mantıklı gelmediği icin sigorta yaptırmadım hamilelik öğrenildiği gibi yada öncesinde yapılsa daha iyi