Bebisinizz Merhaba hanımlar, az önce pazarda yürürken karnım sertleşti geçen de böyle olmuştu şimdi oturdum geçti ağrım yok şükür sertleşme neden olur ?
Mom-babyyy Bebisinizz bende sertleşme 21 haftada oldu detaylı ultrason yaparken farketti doktorum magnezyum kullanmamı önerdi kullanıyorum
Bebisinizz Mom-babyyy bende salı günü yaptırdım detaylıyı şükür bir şey çıkmadı ama sabahları benimde bacaklarım ağrıyor doktor magnezyum yazdı çok sağolun sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi 🥰
Bebisinizz Melodii13 salı günü detaylı yaptırdım şükür bir şey çıkmadı ama doktora gidince yine bi sorucam inşallah bir şey yoktur
Yazz12 Bebisinizz 20. Haftalardan sonra oluyor genelde uterus doğuma hazırlık yapıyor ara ara kasilip sertlesir sanki bebek bir yere toplanmış gibi. Düzensiz aralıklarla oluyorsa normal. 5 10 dk da bir olursa sorun olur. dinlenince pozisyon değiştirince geçiyorsa ve şiddetli agri olmuyorsa sorun yok ben de 25. Haftadayim ve 1 2 aydır oluyor. Genelde bu şikayetleri olanları da çok okudum burda
papatyadenis Bebisinizz aynısını bende yaşıyorum 22 haftalık hamileyim post açtım hatta bugün ben de ama yeterli cevap alamadım doktorum adet ağrısı gibi bir ağrı olmadığı sürece bu tarz sertleşmeler normal dedi
Bebisinizz Yazz12 ya sadece yürüdüğüm zaman şimdi oldu korktum bende oturdum geçti şimdi şükür ağrı sızı yoktu sadece sertleşme oldu geçti şükür ya doktoruma da soracam gidince
Rabiakaptan Bebisinizz magnezyum baslat canim saglik ocaginda yazarlar saglik icaginda ebelere falan muayne ol
Bebisinizz Rabiakaptan magnezyumum var canım salı günü detaylı usg de doktor yazdı sabahları bacaklarımda ağrı oluyordu da doktoruma da bi soracam