fatmaa37demi5
😂Bugün olan bi olayı anlatmak geldi içimden bunu okuyunca. Bugün arkadaşım doğum yaptı ve eşimle bebeğe hediye almak için bi avm ye gittik. 1 zıbın 100 tl olduğu için eşim baktı baktı fiyatlara dolandı biraz ortalıkta sonra yanıma korku dolu gözlerle geldi ve dedi ki '‘ bitanem bebeğimizin doğumunu biraz erteleyebilir misin? Çünkü bu fiyatlara benim gücüm yetmeyecek’' bunu ciddi ciddi söyledi yalnız😂😂
Dedim ki “aşkım olur mu hiç öyle şey. Öyle bişey mümkün olabilir mi?” neden olmayacağını söyledi. Şuan 8 haftalık gebeyim daha çok yeni ama şimdiden o korluya kapıldık😂