Mehber Kizlar sancimi baskimi anlamiyorum 2. Doqumum normal doqum olcak 38+5 teyim ayaqinizin parmaqini biyere wurursunuzda sizlar ya oyle bisey oluyo alt tarafa belimde de hafiften war hic qecmiyor aranizda boyle olup doquma qiden war mi
Minikmucizem199 Mehber doğum sancısı olsa sizi yerinizde durdurmaz benimde ikinci çocuğuma hamileyim ☺️ artık daha tecrübeliyim 😀
Mirza03 Doğum sancısı düzenli gelir gider başlarda belden kasiginiza vurur kasılma eşliğinde şöyle mesela 10 dk bir gelir durur
Mehber Mirza03 bi hafifliyor qeciyor qibi oturunca tekrar oluyor bide tuwalete qitme isteqi qeliyor qidiyorum bisey yok
Gulsen4224 Mehber haftanız uygun aslında doğum sanısına yanlız bebeğin toplanıp sertleşip belirli dakikada bir şancı girer yarim saatte başlar ilk sonra düşer 25_20_15 gibi diyeceğim girdigi an yerinde durmazsın
kuboss55 doğum sancısı geldiğinde ay bu doğum sancısımı diyemiyosunuz cünkü kendini öyle bi belli ediyor kiiii😂😂😂
Mehber kuboss55 benim ikinci doqumum olcak ama qercekten anlamiyorum ilk doqumumda da cok siddetli sanciyla qitmemeistim
Minikmucizem199 Mehber bakalım hayırlısı olsun canım takıp et kendini ben kendi sancım olmuyor suni sancıyla doğum yaptım